4 w cenie 3 na wszystkie produkty - Użyj kodu CUSTOMDEAL w kasie.

Oferty nie można łączyć z innymi promocjami, nie obejmuje ona kart podarunkowych i zestawów startowych. Oferta obowiązuje do 2 maja.

Najczęściej zadawane pytania

Pomocne w znalezieniu potrzebnych informacji może być poniższe zestawienie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania podzielone na kategorie. Możesz także wyszukać odpowiedzi, używając słowa-klucza.

Transport i dostawa

Jaki jest koszt dostawy?

Na tej stronie znajdziesz wszelkie informacje na temat dostawy, terminów oraz kosztów wysyłki

Jaki jest termin dostawy?

On this page you can read all about delivery, shipping times and shipping costs

Pomiary

How do I choose a size?

We do not offer standard sizes. All our garments are made to measure. Please use our measurement tools to create a measurement profile. First time orders are covered by our comprehensive perfect fit guarantee.

Czym jest aplikacje Size:Me na smartfony?

Size:Me Tailor Store to skaner na smartfony, dzięki któremu możesz w łatwy sposób zacząć zamawiać ubrania szyte na miarę. Po wykonaniu dwóch zdjęć, podaniu wzrosty oraz wagi skaner Size:Me wyliczy wszystkie twoje wymiary z dokładnością zawodowego krawca. Skaner Size:Me jest dostępny w App Store i Google Play Store i jest całkowicie darmowy. Po zakończeniu instalacji postępuj zgodnie z instrukcjami, a my zajmiemy się resztą.

Jak działa skaner Size:Me?

Zainstaluj aplikację Size:Me na swoim smartfonie i postępuj zgodnie z naszymi prostymi instrukcjami. Aplikacja będzie miała dostęp do twojego smartfona i poprosi cię o wykonanie dwóch zdjęć. Następnie zostaniesz poproszony o podanie swojego wzrostu i wagi. Aplikacja prześle automatycznie zdjęcia oraz dane do Tailor Store. Na tej podstawie zostanie stworzony profil Size:Me, z którego możesz korzystać składając zamówienia na koszulę w Tailor Store.

Jak dokładne są pomiary dokonywane za pomocą aplikacji Size:me?

W Tailor Store opracowaliśmy algorytm, który w oparciu o twoje zdjęcia, wzrost oraz wagę dokonuje bardzo dokładnych pomiarów. Wyniki są porównywalne z pomiarami dokonywanymi przez zawodowego krawca.

Jak powinienem stać, robiąc zdjęcia przy użyciu Size:Me?

Stój prosto, bądź rozluźniony, tułów powinien być w naturalnej pozycji.

Jak powinienem być ubrany, robiąc zdjęcia przy użyciu Size:Me?

Zalecamy założenie dopasowanych ubrań, które nie zasłonią twojej sylwetki.

Dlaczego powinienem podać moją wagę oraz wzrost?

Za pomocą tych danych nasz algorytm dokonuje dokładnych pomiarów. Nie musisz być bardzo dokładny, podając swoją wagę - niewielka różnica nie wpłynie na twój profil wymiarów.

Co jeśli ubranie nie będzie pasowało?

Jeśli wymiary nie będą odpowiednio dopasowane, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Tailor Store. Jeśli to twoje pierwsze zamówienie, dokonamy darmowej wymiany. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Gwarancją idealnego dopasowania.

Płatność

Czy oferujecie promocje?

Informacje na temat promocji są wysyłane mailowo do członków naszego klubu. Dołącz do nas, aby otrzymywać wyjątkowe oferty.

Moja karta podarunkowa została odrzucona. Co powinienem zrobić?

W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i podanie całego kodu zapisanego na karcie podarunkowej oraz kwoty.

W jaki sposób mogę zapłacić moją kartą podarunkową?

Po przejściu do płatności możesz użyć kodu znajdującego się na karcie podarunkowej. Możesz podać kilka kodów, jeśli posiadasz więcej niż jedną kartę podarunkową. Jeśli nie wykorzystasz całej kwoty z karty, reszta zostanie zachowana na później, a z karty będziesz mógł skorzystać przy kolejnej płatności. 

Pytania ogólne

Czy oferujecie telefoniczną obsługę klienta?

Aby utrzymać niskie koszty, postanowiliśmy prowadzić obsługę klienta wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej. Staramy się odpowiadać na wasze pytania w ciągu 24 godzin od poniedziałku do piątku. Jeśli nie otrzymasz od nas odpowiedzi we wskazanym terminie, skontaktuj się z nami ponownie. 

Tkaniny

Where can I learn more about fabrics?

Click here to learn more about fabrics. You can also browse our fabrics library by clicking one of the following links: Shirt fabrics, Suit fabrics, Polo shirt fabrics, Chino fabrics.

Składanie zamówień

I just placed an order but realized that I want to change some details. What do I do?

Please write an email to our customer support directly and let us know which changes you would like to make. As orders can go into production quite quickly, it is important that you do this as soon as possible so we can apply the changes to the order before the fabric for your garments is cut.

Chciałbym zamówić prezent dla kogoś innego. Jak w takiej sytuacji należy postępować?

Aby upewnić się, że zamówienie zostało prawidłowo złożone, prosimy o zmianę danych adresowych twojego profilu na adres osoby, do której chcesz wysłać prezent. Jest to szczególnie ważne, jeśli dana osoba mieszka w innym państwie, co wiąże się z odmienną walutą i stawką VAT. Ustaw swoje własne dane adresowe dopiero po wysłaniu paczki.

Jak najszybciej zamówić kartę podarunkową?

Jeśli kwota zamówienia zostanie opłacona w momencie jego złożenia, otrzymasz możliwość wyboru karty podarunkowej do pobrania. Wybierz opcję dostawy "Pobierz", a karta podarunkowa będzie dostępna w formacie PDF po złożeniu zamówienia. Ponadto na adres mailowy podany w twoim profilu zostanie wysłana automatycznie wiadomość zawierająca plik. Zamawiając prezent dla osoby mieszkającej w innym kraju, pamiętaj o zmianie kraju w zamówieniu, aby karta podarunkowa miała odpowiednią walutę.

Jak ponownie zamówić taki sam projekt bez konieczności zaczynania całego procesu od nowa?

To proste: zaloguj się na swoje konto i przejdź do sekcji wcześniejszych zamówień. Po kliknięciu na ubranie, które chcesz ponownie zamówić, pojawi się opcja "Załaduj koszulę/chinosy/itd. do narzędzia do projektowania". Po wybraniu tej opcji ubranie zostanie wyświetlone w narzędziu do projektowania. Możesz dokonać dowolnych zmian w kwestii projektu i wymiarów lub po prostu od razu złożyć zamówienie. Pamiętaj, że część materiałów lub opcji może być niedostępna - w takiej sytuacji pojawi się okienko zawierające informację na ten temat.

Czy mogę zapisać mój koszyk/ubrania na później?

Zapisz ubrania, którymi jesteś zainteresowany, w swoim koszyku. Pamiętaj o tym, aby być zalogowanym. Koszyk zostanie zapisany na 14 dni.

Etyka i odpowiedzialność społeczna

Where are your custom garments produced?

We produce all custom-made products in our factories, owned and operated by us in Sri Lanka. All personnel is employed by us and we, therefore, have a full overview of working conditions, salaries, environmental conditions, etc. As a consequence, we can guarantee that all production processes are carried out under fair and well-managed conditions. Read more.

Where do the fabrics come from?

We are currently buying fabrics from leading suppliers in India, China and Sri Lanka. All of our suppliers have agreed and signed our Code of Conduct. Read more.

Zwroty i reklamacje

I just unpacked my garment and it has some stains on it. What do I do?

Please wash the garment once according to the washing instructions inside without using any extra treatment or bleach. Should there still be a stain afterwards, please send us a picture of it to our customer service so we can investigate this further.

Zamówione przeze ubranie nie pasuje. Co należy w takiej sytuacji zrobić?

Nie martw się, pomożemy! Jeśli zamówiłeś ubranie, które może być prane w domu zgodnie z zaleceniami, wypierz je. Jeśli w dalszym ciągu nie będzie pasowało, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta i wysłanie zdjęć, na których masz na sobie dane ubranie (zdjęcia z tyłu i z przodu). Stań prosto, ramiona powinny być rozluźnione. Pierwsze zamówienia są objęte naszą gwarancją idealnego dopasowania.

I would like to make a return. What do I do?

Since all our custom garments are made to order from your design and your measurements (even those that are design suggestions) these cannot be sold to anyone else and cannot be returned. If it is your first order you can use our perfect fit guarantee. Please send a couple of pictures of yourself wearing the garment (front and back) to our customer services department. Stand straight with your arms relaxed and include a message describing your problem.

Non-custom items can be returned or exchanged within 14 days. Please see the terms and conditions for more details.
Send the unused items in their original packaging to:

Tailor Store Sweden AB
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sweden

You are responsible for the returned goods until it reaches us. Order number or customer number must be clearly included in the return. Please also advise if you wish to have a refund or to exchange the merchandise for something else. If you choose to return a complete order, we will refund the original shipping cost. You must however pay for the return shipping cost.

Polityka prywatności oraz cookies

Ta strona korzysta z plików cookies celem dostarczania podstawowych funkcji, przeprowadzania analiz oraz marketingu. Przed przejściem do następnego kroku dokonaj wyboru poniżej.


Więcej informacji znajduje się w naszej polityce prywatności