Menu

Warunki - Polska

Wybrany język umowy: polski. Dostępne języki: English, Svenska, Deutsch, Français, Dansk, Norsk. Kliknij tutaj aby wyświetlić warunki w innym języku.

Twoja waluta: PLN

Okres ważności

Zakupy dokonane za pośrednictwem strony głównej Tailor Store (nazywanej dalej stroną główną) stanowią prawnie wiążącą umowę pomiędzy pełnoletnim klientem (Państwem) a podmiotem handlowym (Tailor Store), obowiązującą bezterminowo. W celu zawarcia umowy innego rodzaju prosimy o kontakt przed zakończeniem zakupu. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia Tailor Store wyśle potwierdzenie drogą elektroniczną na adres e-mail podany w profilu klienta. Na kliencie spoczywa odpowiedzialność za podanie aktualnego adresu oraz dokładne sprawdzenie potwierdzenia zamówienia pod kątem ewentualnych błędów. Ważne jest natychmiastowe skontaktowanie się z nami w razie chęci zmiany lub poprawy szczegółów zamówienia. Po skrojeniu odzieży (tzn. po rozpoczęciu produkcji) nie można dokonać żadnych zmian w zamówieniu. Informacja dotycząca stanu zamówienia dostępna jest przez cały czas w koncie klienta. Po wysłaniu zamówienia klient otrzyma potwierdzenie w formie e-maila zawierające ewentualne linki do śledzenia paczki. Umowa przestaje obowiązywać w momencie, gdy klient odbiera towar.

Zamówienie


Ubiór widoczny w designerze na stronie www.tailorstore.pl to wizualizacja produktu. Produkt końcowy może się nieznacznie różnić konstrukcją lub kolorem. Odwzorowanie koloru różni się w zależności od ekranu urządzenia, dlatego zdjęcia nie oddają pełni odcienia. Aby przekonać się o rzeczywistym wyglądzie tkaniny, zawsze rekomendujemy zamówienie próbki materiału.

Ceny

Ceny zawierają 25% podatku VAT. Ostateczna kwota zamówienia wyświetli się w koszyku. Nie nalicza się żadnych dodatkowych opłat, a wysyłka na terenie Unii Europejskiej nie podlega ocleniu.


Płatność

Dostępne są następujące metody płatności:

  • VISA lub MasterCard. Przez serwis Paynova, który posiada certyfikat PCI-DSS. Paynova zarządza i chroni wszystkie dane o kartach kredytowych, które są zaszyfrowane w technologii-SSL i wysłane. Brak dodatkowych opłat.
  • Paypal.

W razie wybrania innej metody płatności niż faktura zamówienie zostanie zatwierdzone po dokonaniu wpłaty. Dlatego opłata zostanie naliczona bezpośrednio.

Cookies i bezpieczeństwo

Plik cookie (ciasteczko) to mały plik zapisywany przez przeglądarkę w komputerze. Cookies umożliwiają zamawianie towarów przez stronę internetową oraz pozwalają na ulepszanie i personalizowanie wrażeń z dokonywanych zakupów.

Przykłady wykorzystywania cookies:

  • zapisywanie zawartości koszyka;
  • zarządzanie ustawieniami języka i kraju;
  • analizowanie statystyk odwiedzin oraz postępowania.


Istnieje możliwość ustawienia przeglądarki tak, by za każdym razem ostrzegała przed wysyłaniem pliku cookie oraz możliwość wyłączenia jego odbioru. Dokonuje się tego w ustawieniach przeglądarki (np. Internet Explorer lub Mozilla Firefox). Każda przeglądarka działa nieco inaczej, dlatego zalecamy użycie menu pomocy w celu uzyskania wskazówek. Wyłączenie obsługi plików cookies ogranicza dostęp do większości funkcji i usług dostępnych na naszej stronie głównej.

Dostawa

Podczas składania zamówienia, dostaniesz informacje o przewidywanym czasie dostawy. Na czas dostawy składa się zarówno proces szycia (w zależności od aktualnego obłożenia naszej pracowni krawieckiej na Sri Lance) jak również proces transportu Twojego zamówienia z pracowni, prosto pod Twój adres.

Przewidywany czas zamówienia nie jest czasem gwarantowanym, jest jedynie wstępnym wyliczeniem. Dokładamy jednak wszelkich starań, żebyś dostał swoją przesyłkę jak najszybciej.

Nie bierzymy odpowiedzialności za starty, ewentualne problemy, koszty oraz szkody spowodowane późną dostawą.

Gdy Twoje zamówienie zostanie dostarczone do firmy przewozowej, dostaniesz od nas maila automatycznego z linkiem do śledzenia przesyłki.

Na naszej stronie internetowej, w zakładce ”zaloguj się” (na Twoim koncie klienta tailorstore.pl) możesz zobaczyć dokładny status swojego zamówienia..

W przypadku nieodebrania paczki obciążamy klientów 149 zł za dodatkowe koszty. Należy więc pamiętać o tym, aby zawsze odbierać swoje zamówienia w ciągu 14 dni od pojawienia się paczki na poczcie.

Karty podarunkowe, zestawy startowe, miarki krawieckie i gotowe zeszyty z próbkami tkanin dostarczane są w przeciągu 2-5 dni roboczych.*


Prawo odstąpienia od umowy

Zgodnie ze art. 7 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów, klient ma z reguły prawo do odstąpienia od umowy. Jeśli umowa na odległość dotyczy towaru wyprodukowanego według zaleceń klienta lub noszącego wyraźnie osobiste cechy, klient i podmiot handlowy mogą odstąpić od prawa odstąpienia od umowy. Akceptując niniejszą umowę, klient akceptuje także fakt, iż prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje w przypadku zakupu koszul, koszulek polo, spodni typu chino, garnitur, kurtek/spódnic, bielizny i pozostałych produktów wykonanych na zamówienie. Produkty wykonane na zamówienie to gotowe propozycje projektów oraz odzież w rozmiarach standardowych. W przypadku innych produktów obowiązuje główna zasada i klient ma prawo do odstąpienia od umowy na odległość, zawiadamiając o tym podmiot handlowy w ciągu 14 dni od dnia dostawy lub w ciągu 7 dni roboczych od dnia dostawy. Dzień dostawy to dzień, w którym klient odebrał towar. Klient ma prawo do sprawdzenia towaru. W przypadku niezadowolenia z towaru można po uwzględnieniu powyższych ograniczeń dotyczących produktów wykonanych na zamówienie skontaktować się z działem obsługi klienta w celu dokonania zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu i w takim samym stanie. Prawo do odstąpienia od umowy obejmujące inne produkty niż wykonane na zamówienie obowiązuje firmę:

Tailor Store Sweden AB
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sverige

Kontakt: kontakt@tailorstore.pl

Zakres tolerancji

Odzież Tailor Store zawsze jest szyta według podanych wymiarów. Wymiary można podać na dwa sposoby: albo dokonując zdjęcia pomiarów z ciała (bezpośrednio) według instrukcji na stronie tailorstore.pl albo mierząc swoją ulubioną koszulę. Odzież szyta na miarę zdjętą bezpośrednio dopasowana jest według wybranego kroju (slim, regular/normalny, luźny). Przy pomiarach zdjętych z koszuli nie możemy zagwarantować, że krój i szwy będą w 100% odpowiadały Twojej ulubionej koszuli. Ogólnie akceptujemy odchylenia od podanych wymiarów, oprócz tego dopasowujemy naszą odzież do naturalnego kurczenia się materiału, co oznacza, że naddajemy materiał, który rekompensuje różnicę powstałą na skutek kurczenia się po kilku pierwszych praniach. Ilość naddanego materiału zależy od wyboru tkaniny i kroju i dla każdej sztuki może się różnić. Nie możemy też zagwarantować idealnego dopasowania kroju dla odzieży o rozmiarach standardowych, dlatego zalecamy podanie własnych bezpośrednio zdjętych wymiarów. Na niektórych ubraniach mogą być pozostałości po kredzie krawieckiej bądź zaprasowania, które znikną po pierwszym praniu. Odzież wyprodukowana z tkanin z różnych rolek może się nieco różnić odcieniem z powodu naturalnych różnic w procesie barwienia. W razie wystąpienia innych problemów prosimy o kontakt celem znalezienia satysfakcjonującego rozwiązania.

Gwarancja ogólna

Jeśli wymiary lub projekt uszytego ubrania nie zgadzają się z zamówieniem z powodów innych niż wyżej wymienione, zaproponujemy nowy produkt bez dodatkowych kosztów poprzez przyznanie kredytu na konto klienta. Niewykorzystane kredyty przepadają po upływie roku. Tailor Store ponosi także ewentualne koszty zwrotu pod warunkiem, że produkt odesłany zostanie w tym samym opakowaniu i możliwie najtańszą drogą. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie odpowiednich wymiarów na swoim profilu.

Gwarancja kroju

Tailor Store oferuje ponowne uszycie odzieży lub pokrycie kosztów poprawek odzieży. Oferta ważna jest jeden raz na jednen rodzaj odzieży. Gwarancja dotyczy odzieży zamówionej w standardowych wymiarach. Nowy, wymieniony produkt w ramach gwarancji Perfect Fit jest produktem tego samego typu oraz wartości jak produkt zamówiony. Zastrzegamy sobie prawo o poproszenie Cię o zdjęcie w ubraniu, które nie pasuje, aby doradzić ewentualne poprawki. Gwarancja nie obejmuje drobnych korekt oraz zmiany kroju. Gwarancja nie dotyczy również odzieży, która jest zgodna z zamówionym modelem, krojem lub designem. Gwarancja Kroju nie dotyczy klientów B2B

Jeśli ubrania wymagają drobnej poprawki u lokalnego krawca, zwracamy koszty poprawek w cenie do:

Koszula: 75 zł
Koszulka polo: 75 zł
Spodnie chinos: 100 zł
Cały garnitur: : 250 zł
Tylko marynarka: 150 zł
Tylko spodnie: 100 zł

Jeżeli kwota wykonania usługi przekracza powyższą, zobowiązany jesteś pokryć różnicę w cenie. Jeżeli dostaniesz od nas maila z potwierdzeniem dokonania przeróbek u lokalnego krawca:

  • Odwiedź lokalnego krawca i zrób poprawki w ciągu 20 dni od chwili otrzymania od nas potwierdzenia.
  • Zeskanuj i wyślij rachunek z wyszczególnionymi przeróbkami na adres kontakt@tailorstore.pl
  • Kwota z rachunku krawieckiego zasili Twoje konto klienta Tailor Store

W razie, gdy okaże się, że przeróbki u lokalnego krawca nie są możliwe, uszyjemy Ci nową odzież – zupełnie za dramo.

  • Odeślij ubranie do Tailor Store w przeciągu 5 dni od otrzymania od nas maila. (Ponosisz koszty przesyłki. Tailor Store nie odpowiada za paczki, które zaginęły w transporcie, dlatego radzimy wysłanie do nas przesyłki za potwierdzeniem.)

Tailor Store Sweden AB
Att: Adjustments
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sweden

  • Zakutalizuj swój profil pomiarowy zgodnie z proponowanymi przez nas poprawkami, wtedy będziesz miał pewność, że następne ubrania będą pasowały idealnie.

Obsługa

Dążymy do obniżenia kosztów, by móc zaoferować konkurencyjne ceny naszych produktów. Oznacza to, że nie zapewniamy żadnego wsparcia telefonicznego. Cała obsługa klienta odbywa się drogą elektroniczną (kundtjanst@tailorstore.se), najczęściej bezpośrednio. Dążymy do tego, by w dni robocze odpowiadać na wszystkie e-maile w ciągu 24 godzin. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej.

Dane osobowe

Tailor Store ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych podanych przez klienta. Dane osobowe klienta zostaną przetworzone przez Tailor Store w celu administrowania relacji z klientem. Ani dane osobowe, ani adres e-mail nie zostaną przekazane osobom trzecim. Więcej informacji o polityce prywatności znajduje się tutaj.

Spory

Ewentualne spory będą rozwiązywane przez Szwedzką Narodową Komisję Skargową ds. Skarg Konsumenckich (szw. Allmänna reklamationsnämnden, w skrócie: ARN) lub Internetowy System Rozstrzygania Sporów Komisji Europejskiej (ang. European Commission Online Dispute Resolution, w skrócie: EU ODR).

ARN: http://www.arn.se/

ARN w innych wersjach językowych: http://www.arn.se/other-languages/

EU ODR: http://ec.europa.eu/odr

Force Majeure

W razie wojny, klęski żywiołowej, strajków na rynku pracy, decyzji rządowych, niedostarczenia towarów ze strony poddostawców, okoliczności generujących dodatkowe koszty oraz podobnych zdarzeń pozostających poza naszą kontrolą, których nie można było przewidzieć, a wpływają na zawarte umowy oraz zobowiązania ze strony Tailor Store i uniemożliwiają dotrzymanie owych umów/zobowiązań, Tailor Store ma podstawy do uzyskania zwolnienia z obowiązku dotrzymania tych umów.