Regulamin zakupów

Okres ważności

Zakupy dokonane za pośrednictwem strony głównej Tailor Store (nazywanej dalej stroną główną) stanowią prawnie wiążącą umowę pomiędzy pełnoletnim klientem (Państwem) a podmiotem handlowym (Tailor Store), obowiązującą bezterminowo. W celu zawarcia umowy innego rodzaju prosimy o kontakt przed zakończeniem zakupu. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia Tailor Store wyśle potwierdzenie drogą elektroniczną na adres e-mail podany w profilu klienta. Na kliencie spoczywa odpowiedzialność za podanie aktualnego adresu oraz dokładne sprawdzenie potwierdzenia zamówienia pod kątem ewentualnych błędów. Ważne jest natychmiastowe skontaktowanie się z nami w razie chęci zmiany lub poprawy szczegółów zamówienia. Po skrojeniu odzieży (tzn. po rozpoczęciu produkcji) nie można dokonać żadnych zmian w zamówieniu. Informacja dotycząca stanu zamówienia dostępna jest przez cały czas w koncie klienta. Po wysłaniu zamówienia klient otrzyma potwierdzenie w formie e-maila zawierające ewentualne linki do śledzenia paczki. Umowa przestaje obowiązywać w momencie, gdy klient odbiera towar.

Dostawa

Podczas składania zamówienia, dostaniesz informacje o przewidywanym czasie dostawy. Na czas dostawy składa się zarówno proces szycia (w zależności od aktualnego obłożenia naszej pracowni krawieckiej na Sri Lance) jak również proces transportu Twojego zamówienia z pracowni, prosto pod Twój adres.

Przewidywany czas zamówienia nie jest czasem gwarantowanym, jest jedynie wstępnym wyliczeniem. Dokładamy jednak wszelkich starań, żebyś dostał swoją przesyłkę jak najszybciej. Nie bierzymy odpowiedzialności za starty, ewentualne problemy, koszty oraz szkody spowodowane późną dostawą.

W przypadku nieprzyjęcia/nieodebrania/niezwrócenia paczki obciążamy klientów 150 zł za dodatkowe koszty. Należy więc pamiętać o tym, aby zawsze odbierać swoje zamówienia w ciągu 14 dni od pojawienia się paczki na poczcie lub w punkcie odbioru. Możesz także zamówić dostawę w ciągu 7 dni od momentu wjazdu paczki na teren kraju, w którym mieszkasz.

Gdy Twoje zamówienie zostanie dostarczone do firmy przewozowej, dostaniesz od nas maila automatycznego z linkiem do śledzenia przesyłki. Na naszej stronie internetowej, w zakładce "zaloguj się" możesz zobaczyć dokładny status swojego zamówienia.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez uzasadnienia w dowolnym czasie przed upłynięciem okresu 14 dni liczonego od dnia po dacie otrzymania towarów. Jeśli chcesz odstąpić od umowy, musisz zwrócić otrzymane towary na własny koszt. Towary wykonane zgodnie ze specyfikacją klienta, jak np. koszule, koszulki polo, chinosy, garnitury, płaszcze i bokserki nie są objęte prawem do odstąpienia od umowy (nawet jeśli zostały zamówione w standardowych rozmiarach).

Towary do zwrotu należy przesłać na następujący adres:

Tailor Store Sweden AB
Garnisonsgatan 48
254 66 Helsingborg
Sweden

Reklamacja

Mają Państwo prawo do złożenia reklamacji na produkt w ciągu trzech (3) lat. Wszelkie defekty należy zgłaszać jak najszybciej lub tuż po ich odkryciu. Zaleca się składanie reklamacji w ciągu dwóch (2) miesięcy. Przez pierwsze sześć (6) miesięcy sprzedający ma obowiązek zweryfikowania, czy produkt był pierwotnie obarczony defektem. Po upłynięciu tego okresu odpowiedzialność weryfikacji tego, czy produkt był pierwotnie obarczony defektem, czy też może przedmiotowy defekt powstał w wyniku procesu produkcji, przechodzi na kupującego. Powinni Państwo poinformować nas o odkrytych defektach, przesyłając nam ich opis, lub o ewentualnych opóźnieniach. Zastrzegamy sobie prawo do naprawy lub ponownej dostawy produktu bez obowiązku sporządzania uzasadnienia. W wielu przypadkach problem można rozwiązać, przesyłając zdjęcia do naszego działu obsługi klienta. W takich przypadkach produkt należy zwrócić do Tailor Store - klient otrzyma od nas formularz  zwrotu i pokryje koszty transportu.

Zakres tolerancji

Odzież Tailor Store zawsze jest szyta według podanych wymiarów. Wymiary można podać na dwa sposoby: albo dokonując zdjęcia pomiarów z ciała (bezpośrednio) według instrukcji na stronie tailorstore.pl albo mierząc swoją ulubioną koszulę. Odzież szyta na miarę zdjętą bezpośrednio dopasowana jest według wybranego kroju (slim, regular/normalny, luźny). Przy pomiarach zdjętych z koszuli nie możemy zagwarantować, że krój i szwy będą w 100% odpowiadały Twojej ulubionej koszuli. Ogólnie akceptujemy odchylenia od podanych wymiarów. Ilość naddanego materiału zależy od wyboru tkaniny i kroju i dla każdej sztuki może się różnić. Nie możemy też zagwarantować idealnego dopasowania kroju dla odzieży o rozmiarach standardowych, dlatego zalecamy podanie własnych bezpośrednio zdjętych wymiarów. Nie możemy też zagwarantować idealnego dopasowania kroju dla odzieży o rozmiarach standardowych, dlatego zalecamy podanie własnych bezpośrednio zdjętych wymiarów. Na niektórych ubraniach mogą być pozostałości po kredzie krawieckiej bądź zaprasowania, które znikną po pierwszym praniu. Na niektórych ubraniach mogą być pozostałości po kredzie krawieckiej bądź zaprasowania, które znikną po pierwszym praniu. Odzież wyprodukowana z tkanin z różnych rolek może się nieco różnić odcieniem z powodu naturalnych różnic w procesie barwienia. W razie wystąpienia innych problemów prosimy o kontakt celem znalezienia satysfakcjonującego rozwiązania.

Zgodności

Ubiór widoczny w designerze na stronie Tailor Store to wizualizacja produktu. Produkt końcowy może się nieznacznie różnić konstrukcją lub kolorem. Odwzorowanie koloru różni się w zależności od ekranu urządzenia, dlatego zdjęcia nie oddają pełni odcienia. Aby przekonać się o rzeczywistym wyglądzie tkaniny, zawsze rekomendujemy zamówienie próbki materiału.

Gwarancja ogólna

Jeśli wymiary lub projekt uszytego ubrania nie zgadzają się z zamówieniem z powodów innych niż wyżej wymienione, zaproponujemy nowy produkt bez dodatkowych kosztów poprzez przyznanie kredytu na konto klienta. Niewykorzystane kredyty przepadają po upływie roku. Tailor Store ponosi także ewentualne koszty zwrotu pod warunkiem, że produkt odesłany zostanie w tym samym opakowaniu i możliwie najtańszą drogą. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie odpowiednich wymiarów na swoim profilu.

Gwarancja dopasowania

Tailor Stora oferuje gwarancję dopasowania, która oszczędzi ci stresu przy składaniu zamówień.

Oto, na czym polega gwarancja dopasowania:

  • Jeśli pierwsze zamówione przez ciebie ubranie nie będzie pasowało, otrzymasz nieodpłatnie nowe lub dokonamy poprawek
  • Zapewniamy pomoc przy ustawianiu twojego profilu wymiarów
  • Nie musisz dokonywać zwrotu ubrania. Możesz przekazać je na cele dobroczynne, poddać recyklingowi lub zachować dla siebie.

W celu otrzymania gwarancji:

Skontaktuj się z nami, wysyłając maila na adres: support@tailorstore.com

Gwarancja idealnego dopasowania dotyczy pierwszego ubrania bez względu na kategorię: może to więc być pierwsza koszula, pierwszy golf, pierwsza para chinosów itd. Gwarancja idealnego dopasowania dotyczy wyłącznie ubrań szytych na miarę. Pamiętaj o tym, że nie masz możliwości skorzystania z gwarancji, jeśli kupujesz garnitur, marynarkę lub blezer. W takich przypadkach możesz otrzymać wersję próbną ubrania. Jeśli zamierasz zaopatrzyć się w spodnie do garnituru i wcześniej nie zdecydowałeś się wersję próbną, możesz skorzystać z gwarancji idealnego dopasowania.

Voucher podarunkowy

Karty podarunkowe i pakiety startowe można wykorzystać na każdej stronie Tailor Store bez względu na używaną walutę. Potrzebujesz pomocy z przeliczeniem waluty? Nasz dział wsparcia klienta chętnie ci pomoże! Pamiętaj o tym, że wymiana waluty odbywa się zgodnie z obecnym kursem walutowym.

Obsługa

Dążymy do obniżenia kosztów, by móc zaoferować konkurencyjne ceny naszych produktów. Oznacza to, że nie zapewniamy żadnego wsparcia telefonicznego. Cała obsługa klienta odbywa się drogą elektroniczną, najczęściej bezpośrednio. Dążymy do tego, by w dni robocze odpowiadać na wszystkie e-maile w ciągu 24 godzin. Zachęcamy do skorzystania z formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej.

Dane osobowe

Tailor Store ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych podanych przez klienta. Dane osobowe klienta zostaną przetworzone przez Tailor Store w celu administrowania relacji z klientem. Ani dane osobowe, ani adres e-mail nie zostaną przekazane osobom trzecim. Więcej informacji o polityce prywatności znajduje się tutaj.

Spory

Ewentualne spory będą rozwiązywane przez Szwedzką Narodową Komisję Skargową ds. Skarg Konsumenckich (szw. Allmänna reklamationsnämnden, w skrócie: ARN) lub Internetowy System Rozstrzygania Sporów Komisji Europejskiej (ang. European Commission Online Dispute Resolution, w skrócie: EU ODR).

ARN: http://www.arn.se/
ARN for other languages: http://www.arn.se/other-languages/
EU ODR: http://ec.europa.eu/odr

Force Majeure

W razie wojny, klęski żywiołowej, strajków na rynku pracy, decyzji rządowych, niedostarczenia towarów ze strony poddostawców, okoliczności generujących dodatkowe koszty oraz podobnych zdarzeń pozostających poza naszą kontrolą, których nie można było przewidzieć, a wpływają na zawarte umowy oraz zobowiązania ze strony Tailor Store i uniemożliwiają dotrzymanie owych umów/zobowiązań, Tailor Store ma podstawy do uzyskania zwolnienia z obowiązku dotrzymania tych umów.

Polityka prywatności oraz cookies

Ta strona korzysta z plików cookies celem dostarczania podstawowych funkcji, przeprowadzania analiz oraz marketingu. Przed przejściem do następnego kroku dokonaj wyboru poniżej.


Więcej informacji znajduje się w naszej polityce prywatności